mandag den 4. april 2011

Dating site giver tips til kameraet-genert


New York - Online dating site Match.com er mobilisere en berømthed stylist til at rådgive kamera-genert singler hvordan man opbygger en hofte, sexet web portræt af sig selv til en bedre bejle potentielle partnere.

I sin største marketingkampagne siden opstarten for 11 år siden, håber Match tips i selvstændige reklamer vil berolige forbeholdne singler, at de ikke vil se dumt, når du bruger et mere offentligt forum som Internettet til at vinde datoer.

"Med denne kampagne, vi arbejder på at overvinde den personlige stigmatisering, som nogle mennesker kan have ... (der tror)" Det er fint, at mine venner er på Match, men jeg ville aldrig gøre det ', "administrerende direktør Jim Safka fortalt Reuters.

Match.com er en vigtig vækst segmentet for moderselskabet IAC / InterActiveCorp., Barry Diller Internet konglomerat, hvor indtægterne fra kontaktannoncer voksede 22 procent til $ 80-millioner i tredje kvartal.

Internet dating i USA er vokset ind i en forretning i alt mere end $ 500 millioner om året, men nogle analytikere spørgsmål, hvor stærk den kan stige i fremtiden.

Web chatrum vrimler med historier om dating fiaskoer såvel som succeser, og nogle desillusionerede singler har henvendt sig til gammeldags matchmaking-tjenester.

For deres vedkommende, har internet dating sites investeret i teknologi til bedre at matche potentielle partnere baseret på erklærede interesser og overbevisninger samt at udrydde falske eller forældede portrætter.

Men Safka mener en nøgle til at få nye medlemmer hjælper dem med at finde deres stemme online, om de vil frigøre deres indre rockstjerne eller lyriske digter i en web portræt.

"Folk er meget mere interessant og langt mere dynamisk og tiltrækkende end deres portrætter og profiler viser ofte," sagde han. "Det er virkelig den større problem. De mennesker, der har ældre billeder eller urigtige oplysninger om sig selv på anden måde, er de ikke succes på Match."

Tidligere industri marketing kampagner har ofte fokuseret på at bevise, at web dating kan blive en succes, med billeder af lykkeligt gifte online par massevis. Match.com 's reklame spotlights 26 stadig-single medlemmer i tv, radio, print og online reklamer.

Modefotograf Peggy Sirota erobrede smilende og optimistiske enkeltfødte, nogle i 20'erne, andre i deres sene 60'erne, i sort-hvid billeder til annoncerne.

Celebrity stylist Jay Manuel, der er kendt for optrædener på "America's Next Top Model", giver et lynkursus på Match's hjemmeside for at hjælpe amatører finde deres bedste kameravinkel og mest smigrende udtryk.

Hans tip til at bringe ud éns indre super-model: Tag dit foto ved hjælp af et kamera blitz og et naturligt oplyst rum, sort tøj er ofte bedst for et hoved skud, og prøve at bruge en indendørs ventilator til at indfange en pjusket, dynamisk image.

For 2007 ser Safka Internet dating bliver en mere globalt forbundet virksomhed og en mere konsolideret industri, især for niche websteder, der appellerer til etniske grupper eller bestemte samfund.

"Der er formentlig tusindvis af sites derude," sagde han. "Der vil ikke være tusinder, der vil blive en succes, så det vil være vigtigt for dem at partner op med større sites." - Reuters

M�es solteiras Amizade Online