søndag den 30. januar 2011

En latterlig PPC annonce


http://funnyppcads.com/

Har du nogensinde set en morsom AdSense annonce? Som PPC-annoncer bliver mere og mere kreativ, et stigende antal bloggere punkt disse ud. Men for at denne dag, der Hasna € ™ t været en enkelt central kilde til disse.

FunnyPPCAds.com håber at udfylde denne niche, så besøgende til at indsende de sjoveste PPC annoncer, de ser på internettet (for tiden begrænset til Google AdSense-annonce-format).

Hvorfor gider samle sjove annoncer? David DePrice, ejeren af DePrice.com og FunnyPPCAds.Com grundlægger forklarer.

â € œItâ € ™ s ikke kun om humor. Du ser, kreativ PPC annoncer tiltrækker læseren opmærksomhed og få højere klikrater, hvilket igen resulterer i lavere CPC-værdier og bredere distribution via AdSense-netværket. Dette er, hvordan Google algoritme fungerer. De rent faktisk belønner dig for gode annoncer. Så ita € ™ s ikke om â € ~ funnyâ € ™, ita € ™ s omkring â € ~ moneyâ € ™. Â €

Sjove eller ej, en idé at samle de bedste stykker af PPC copywriting er helt sikkert en aktuel. I modsætning til direct-mail tekstforfattere, der har deres knalde-filer, eller regelmæssige ad fagfolk med deres porteføljer, folk kæmper for at skrive deres første annonce har ingen ressourcetyper, som ville give dem mulighed for at se mest succesfulde PPC annoncer til model.

A Economia do Amor