torsdag den 29. september 2011

Den dejligste pige


Hvor jeg arbejde der, er dette fabelagtige Hot Babe. Jeg taler om en kylling så varm hun gør pigerne af Baywatch ser grimt! Anyway i dag var min første rigtige chance for at møde hende, så her er hvad jeg gjorde.

Vi går mod hinanden på gangen, så jeg stopper hende.

Mig: Hej, hvad er dit navn?

Hendes: Tanya

Mig: Hej Tanya, har jeg lagt mærke til, at du er langt den dejligste pige, der arbejder her, og jeg ønskede at møde dig.

Nå det var alt det tog. Hun var meget smigret og fik alle forfjamsket på dette punkt. Hun smed ud "Thank You!" og derefter, som om hun var ikke sikker på hvad de skal gøre, tog et par skridt i den retning, hun skulle, og derefter stoppede og tog et skridt tilbage for at tale med mig.

Jeg har lige lavet fnug tale at spørge om hendes job, og hvad ikke. Den store del var, hvordan jeg var helt køligt og selvsikker, mens hun var tydeligvis en smule nervøs. Hun talte lidt for hurtigt og gjort en anelse overdrevet håndbevægelser og hoved bevægelser, tegn på nervøsitet.

Nu er jeg bare en almindelig fyr, og jeg var klædt i en t-shirt og lidt beskidte jeans. Og her var det hotteste Babe rundt som om hun lige havde mødt den største stutteri i verden.

Jeg har brugt denne tilgang to andre gange for nylig, og det havde en lignende effekt på de involverede kvinder. Fra nu af handler det om at den eneste tilgang, jeg har tænkt mig at bruge hele tiden. Det fungerer godt og det er nemt at gøre!