tirsdag den 15. november 2011

Respekt Yourself


Mine herrer, skal du først respektere dig selv, dit personlige rum, din tid og dine egne interesser, før du ærligt kan vise påskønnelse for andres. Dette er basale egenomsorg, ligesom børste dit hår om morgenen.

Hvis du mener at andre folks tid, rum, ejendele, og følelser er vigtigere for dig end din egen, så er du ikke respekterer dig selv.

Jeg forstår, at det er høfligt at være hensynsfuld over andre menneskers følelser og ejendom, men når du forsømmer din egen i processen, er du der beskæftiger sig med et stort problem. Mange mænd, der ikke er succes med kvinder har tendens til at tilbede den begrundelse, at de kvinder gå på, og insisterer på at se verden gennem deres øjne, uden at se hvad de selv ser.

Melissa siger, at jeg skulle stoppe med at spise kød. Tracy vil have mig til at begynde at komme hjem kl 21:00, fordi hun ikke kan lide mig ud om natten. Jeg stoppede indsamle tog som en hobby, fordi min kæreste mener, at det er barnligt, og vi kommer til at sælge dem alle i morgen på E-Bay. Jeg ville elske at gå ud med jer, men min kæreste vil ikke lade mig.

Vær stærk!

Jeg er ikke fortæller dig at være en rå eller ufølsom, men, mine herrer, jeg minde dig om, at du kører dit liv, og enhver beslutning, du foretager du i sidste ende bliver nødt til at beskæftige sig med ... alene.

Så så længe det ikke er ulovligt, farligt eller beskæftiger sig med dyr lemlæstelse, skal din kæreste ikke give dig råd, krav eller ultimatum om, hvad du skal gøre. Hun er ikke respekterer dit personlige rum og din frihed til at vælge selv om hun synes, det er idiotisk. Bare fordi hun ikke kan lide hvad du laver betyder ikke, at DU ikke behøver at kunne lide det. Du kan lide at gøre, hvad du kan lide at gøre.

Når du stopper respekterer dig selv for at behage en kæreste, kone, kæreste, osv. .. hun mister respekten for dig også, og stopper "bede" dig om at gøre ting og begynder at "fortælle" dig, hvad du vil gøre, slid, spise, osv.

Den gennemsnitlige kvinde er væmmes ved dette, og hvis du har denne form for tankegang, så er du nødt til at ændre det, fordi det er feminint. De fleste kvinder forventer, at deres mand til at tage ansvar, træffe beslutninger, og forsigtigt rette hende, når hun træder ud af stedet. Han er manden, der har været hans job for de sidste 250 millioner år.

Hvis din mand muskler er ligesom Jell-O, kan du lige så godt acceptere, at du er "bunden af ​​tønden", fordi kun en kvinde med alvorlige følelsesmæssige problemer eller en virkelig crappy omdømme vil blive tiltrukket af dig. Hvis det er hvad du kan lide ... til hver sin egen.

Som for resten af ​​os, vi er ved at lære hvordan man kan tage kontrol over vores liv og vores skæbne og være de mænd, vi altid har ønsket at være.

Nu samfund har haft en stor rolle i at ødelægge den moderne mand. Kvinder har sagt i årevis, at de ønsker en mand, der har mere feminine egenskaber end mandlige karakteristika. Jeg tror, ​​at velmenende kvinder tog, hvad de ville have en lille smule af og lavet en hel mand ud af det.

Ved at tale med kvinder, jeg kender, og interviewe mænd, der er mere følsomme end hårde, jeg er kommet til én konklusion: Kvinder kan godt lide barske fyre med en balance på menneskelige følelser.

Hvis du skive din hånd åben og bløder ihjel, og hun griner på, hvor meget af et skvat, som du ligner ... sparke hende til dem bremse. En kvinde, der virkelig bekymrede sig om du ville være alt for travlt med at gå i panik og febrilsk forsøger at stoppe blødningen i stedet for at grine ad dig at miste din cool.

Nu, hvis du er bange for noget, der ikke kan slå dig ihjel, gør du mister dit job, eller gøre stor legemsbeskadigelse til dig, så er det bedst, hvis du ikke offentliggøre det.

Men hvis din kæreste får en forfremmelse, fejre. Hvis hun mister sit job, så kukkelure rundt med hende for en stund. Hvis hun siger noget uforskammet til dig, så lad hende vide på ingen utvetydige vendinger, at hun bedre se hendes mund og hun vil ikke have en kæreste. Alt mens vi gjorde det på et køligt, ikke-emotionel måde.

Må ikke være hendes terapeut eller veninde, men lytte og nikke en masse. Det meste af den tid, hun allerede ved, hvad hun vil gøre, men bare ønsker nogen til at lytte, så hun kan få det ud af hendes bryst. Du kan være hendes anker og ikke engang at gøre meget.