tirsdag den 11. maj 2010

Erkender tegn på, at du er Dating A Temp


Ved Solomon Jones

Jeg hader at fløjte på min medmennesker, men jeg er træt af at se godt kvinder med fyre, der er ikke op til snus.

Indrømmet, det er ikke min opgave at fastsætte standarder for kvinder, og jeg har ikke tænkt mig at gøre det her.

Som far til to døtre, men jeg synes det er mit ansvar at sætte dette skriftligt, så de kan henvise til det år fra nu, og indrømme, at jeg havde ret.

Desværre er der kvinder meget ældre end mine døtre, der vil forsøge at afskedige, hvad jeg siger her. Selv om disse kvinder vil opdage sandheden på den hårde måde, vil jeg gerne tilbyde resten af jer en lille venskabeligt råd.

Hvis du er en kvinde, der tidligere det sted, træder vande og du forsøger at gå i gang med et seriøst forhold, bør du tænke en arbejdsgiver, og bringe en person, der kvalificerede.

Med andre ord, når du er på udkig efter en mand til at udfylde en fuldtidsstilling i dit liv kan du ikke holde samtaler med vikarer.

Hvad er en temp, spørger du? Hvis relationer var et virksomhedsmiljø, ville temp være den fyr, du sætter i en uge eller to, mens fuldtidsansat var ude syg. Du ville ikke holde ham længere, selv om, fordi ugen tre ville feature ham og hans arbejdsløse venner spille Madden i postrum, mens din virksomhed går til helvede i en handbasket.

Må ikke få mig forkert. Temps er ikke i sig selv dårligt. Men ligesom sikkerhedskopier på sportsklubber, ride temps de fyrretræ for en grund, og du ikke ønsker at vente til stykket tid til at finde ud af hvorfor. Derfor, som en public service til de gode kvinder, der ikke ved, hvordan man øje på en temp, jeg har taget mig den frihed at opdele dem i fem let identificerbare kategorier.

Dracula

Du kan se ham i spejlene, kan han se på et kors, men hvis han bare kommer rundt efter solnedgang, og lader altid før solopgang, han er en vampyr, suge liv blod ud af dig og samtidig undgå at blive set med dig i lyset af dag.

Og da det er usandsynligt, at dit liv er en episode af "True Blood", der kun er en rimelig forklaring: Han er en temp.

BUTTON BOY

Hvis det eneste hjælp, han nogensinde tilbyder dig indebærer stropper, knapper eller lynlåse på tøjet, han er ikke en skrædder. Han er ikke en tøj designer. Han er ikke en flygtning fra garderoben afdeling på Paramount. Han er en freak. Så er du. Og, åh ja, jeg glemte næsten: Han er en temp.

Den usynlige MAN

Hvis han aldrig ønsker at ledsage dig til bryllupper eller begravelser, er det ikke fordi han er allergisk over for kirker. Det er fordi sådanne begivenheder kræve mænd at passere lommetørklæder, mødes familiemedlemmer og snakke med dig uden at få freaky. Det er alt for meget at forvente fra ham. Du ved hvorfor? Han er en temp.

MR. UTROLIG

Når du har brug for ham til at gøre noget mandig gerne hjælpe dig til at flytte tunge møbler, hans

iPhone pludselig summer, og han har til streg væk for at redde en killing fra et træ, pågribe en juvel tyv eller sætte en Californien steppebrand. Når dette sker mere end én gang, er der to forklaringer. Den ene, han er en tøsedreng, og to, han er en temp.

SECRET egern

Hvis han forsvinder, når dine venner kommer rundt, er det fordi han har noget at skjule, og mens han har været i stand til at narre dig, kan han ikke risikerer dine venner se lige igennem ham.

Vær venlig ikke bliver vred på dem der ligger tættest på dig, når de påpeger hans kappe-og dolk adfærd. De er blot forsøger at fortælle dig sandheden, før du finder ud af det for dig selv. Din mand er ikke en keeper. Han er en temp.

Source Vyu?�v� Mobile Kompletn� je DeviceAnywhere - Monitoring (TM), nov� ?e?en� pro Upraven� monitorov�n� a pod�v�n� zpr�v