lørdag den 8. maj 2010

Britney er gravid igen


NEW YORK - En anden Spears baby er efter sigende på vej â € "og det er ikke Britney's.

Jamie Lynn Spears, den 16-årige "Zoey 101"-stjernen og søster til Britney, fortalte OK! magazine, at hun er gravid, og at faderen er hendes kæreste, Casey Aldridge.

"Det var et chok for os begge, så uventet," sagde hun. "Jeg var i fuldstændig og total chok og så var han."

Spears er 12 uger langs og i første omgang holdt nyheden for sig selv, når hun hørte om graviditeten fra en at-home test og efterfølgende læge besøg, fortalte hun Celebrity magasinet, som rammer står i New York onsdag og resten af landet ved fredag.

Hvilket budskab vil hun sende til andre teenagere om sex før ægteskabet? "Jeg absolut tror ikke, det er noget, du bør gøre, det er bedre at vente," fortalte hun bladet. "Men jeg kan ikke være fordømmende, fordi det er en holdning, jeg stillede mig selv i."

Efter hun fandt ud fra en læge, at hun var gravid, sagde hun, "jeg tog to uger at selv hvis jeg ikke fortælle nogen."

"Kun en af mine venner vidste fordi jeg havde brug for at finde ud af, hvad jeg ville gøre for mig selv, før jeg lod nogens mening påvirke min beslutning. Så jeg fortalte mine forældre og mine venner. Jeg var bange, men jeg måtte gøre, hvad der var rigtigt for mig, "sagde hun.

Spears brød nyheden til hendes mor, Lynne, lige før Thanksgiving, magasinet rapporteret.

"Hun var meget ked af, fordi det ikke var, hvad hun forventede på alle," Spears sagt. "En uge efter, hun havde tid til at klare det og blev meget støttende."

Lynne Spears, der allerede er mormor til Britneys unge sønner, fortalte bladet: "Jeg troede ikke, fordi Jamie Lynn har altid været så pligtopfyldende. Hun er aldrig for sent for hende udgangsforbud. Jeg var i chok. Jeg mener, dette er min 16-år gammel baby. "

Hun sagde, at hendes skuespiller datter, telegenic heltinde af hendes populære Nickelodeon-serien, har kendt Aldridge for år og begyndte dating ham i high school.

Men i et nyligt interview med The Associated Press, sagde Spears hun ikke havde nogen stabil kæreste. "Jeg slags bare holde mine muligheder åbne," sagde hun. "Jeg har en masse venner, som jeg altid hænge ud med, en flok fyr venner." Hun nægtede at tale om hendes ældre søster.

Spears talte til AP kort før Thanksgiving, den dag hun fortalte OK! hun meddelte sin mor om graviditet.

Jamie Lynn har planer om at hæve baby i hendes hjemstat Louisiana â € "så det kan have et normalt familieliv."

Nickelodeon udgivet en erklæring: "Vi respekterer Jamie Lynn's beslutning om at tage ansvar i denne følsomme og personlige situation. Vi ved, at dette er en meget vanskelig tid for hende og hendes familie, og vores primære bekymring lige nu er for Jamie Lynn velfærd."

En publicist for nettet ikke umiddelbart svare på telefon og e-mail anmodninger om yderligere kommentar.

"Zoey 101" er planlagt til at afslutte sit tredje sæson 4 januar med en cliffhanger episode, hvor Spears 'karakter skal beslutte, om at forlade hende fiktive Pacific Coast Academy kostskole i Californien til at tilslutte sine forældre i London.

Showet er planlagt til at genoptage i februar, og dets producent, Dan Schneider, har sagt at filme den fjerde sæson er allerede blevet afsluttet.

Dom dando conselhos para os rec�m-Dating