lørdag den 13. oktober 2012

Er du sikker på du er klar til en tur til Cougar Town?


Af Nathan Hale Williams

Min mor kaldte mig en dag for et par år tilbage med en mut stemme skam. Hun havde noget at fortælle mig. "Sidste nat havde jeg en drøm om en mand," sagde hun. Det er klart, jeg ikke se problemet med det og var helt tilfreds. "Nå, der er mere. Han er en meget yngre mand. "Alligevel kunne jeg ikke se problemet. Så sagde hun: "Den unge mand var Usher. Ville du have noget imod, hvis jeg nogensinde dateret en yngre mand? "Efter at kontrollere min latter, jeg forsikrede hende ville jeg ikke, især hvis det var Usher.

For nylig en af ​​mine søster-venner kom til mig med en lignende real-life dilemma. Hun havde mødt en mand på en af ​​de populære dating sites, men han var 13 år yngre end hende. Hun havde gået på en date med ham og var meget interesseret. Alligevel kunne hun ikke komme over sin alder. "Han er samme alder som [hendes lillebror], det er brutto," sagde hun. "Men, skat, han er ikke din bror," svarede jeg. Jeg er altid have en ekspansiv udsigt over dating og kærlighed, så jeg virkelig ikke se problemet. Hvis manden var modne, gjorde hende glad og kunne holde sin egen, så hans alder burde virkelig ikke noget. Vi kender alle masser af "40-somethings", der handler deres skostørrelse og ikke deres alder.

Desuden fra hvad hun beskrev fyren havde hans liv sammen - et stort stykke arbejde, ingen børn, en stærk familie baggrund. Og ved hendes konto, var han fint. Min eneste undtagelse var, at selv om han kunne være moden på papir, og i løbet af første indtryk, hvis hun skulle indtaste en langsigtet forhold med ham, ville hun altid nødt til at tage hans alder i betragtning, når dømme hans handlinger.

"Men du sagde lige hans alder bør ikke noget," sagde hun spørgsmålstegn. Sandt nok, at have, men har været i et forhold med en person, der var 10 år ældre end mig, jeg vidste også, der var nogle overvejelser at nævne. Ved 26-år gammel, var jeg en succesfuld advokat og havde min handling sammen også. Men jeg var stadig 26, når jeg trådte ind i forholdet. Og ofte, min partner antog jeg var moden nok til at træffe visse beslutninger, som jeg ikke var. Jeg var moden professionelt, men ikke så meget personligt. Jeg havde viet hele mit liv til at nå i skole og arbejde, men jeg var stadig meget i 20'erne. Jeg gav min søster-ven nogle eksempler på, hvordan der kom op i mit forhold og de problemer, det forårsagede. Med det sagt, hver person er forskellig, og min erfaring var ikke nødvendigvis reglen.

Jeg opfordrede min søster-ven til at udforske forholdet til ham. (De har været ude på flere datoer, og det er fortsat med at gå godt.) Hun havde intet at tabe og alt at vinde. Og måske en lille ung kærlighed sætte nogle pep i hendes skridt, right?

Jeg konsekvent sige, at dating er svært for alle. Jo flere restriktioner du lægger på din potentielle partnere, jo mere du skrumper din dating pool. Hvis en smuk ung ting fanger dit øje, ikke være så hurtige til at smide guppy tilbage i havet. Han kan være lige hvad du har brug for. Så, kære, jeg spørger dig: Vil du tage en tur til Cougar Town?